Centrum Voortplanting Brabant

Wireframing
Webdesign
Development
Search Engine Optimization

Centrum voortplanting Brabant (CVB) is er voor iedereen met een kinderwens. Of het nu gaat om een hetero stel, een lesbisch koppel of om een alleengaande. Wie het ook betreft, iedereen krijgt een uniek en persoonlijk traject aangeboden. Alles en iedereen op één plek om jou te helpen. Deze propositie vraagt om een overzichtelijke website waar iedereen binnen de doelgroep van CVB zich vertegenwoordigt en welkom voelt.

Volgend op het design en het ontwikkelingsproces zijn we gestart met een traject waarin we de vindbaarheid in de organische zoekresultaten verbeteren. Onze werkzaamheden richten we op een mix van informatieve en conversiegerichte zoekwoorden. De nadruk ligt hierin op het delen van zoveel mogelijk relevante, en actuele informatie aan iedereen met een kinderwens.

  • CaseCVB
  • Jaar2021
26.000+
Klikken per jaar
960.000+
Vertoningen per jaar
10+
Nr 1 posities in Google
20+
Geschreven teksten per jaar
cvb

Zo is het project verlopen

Het unieke karakter van het CVB is iets wat duidelijk naar voren mag komen op hun website. Het is iets waar ze trots op zijn en zich mee onderscheiden. We hebben hier vorm aan gegeven door hun propositie een prominente plek te geven op de homepagina. Vanuit daar kunnen bezoekers direct door naar de behandelingen die het Centrum Voortplanting Brabant aanbiedt.

Hun propositie, de behandelingen en de informatieve blogberichten zijn de speerpunten van het SEO traject. Iedereen met een kinderwens of met vragen over het (niet kunnen) krijgen van kinderen moet zijn antwoord kunnen vinden op de website van CVB. Regelmatig sparren we met hun specialisten over actuele onderwerpen om website bezoekers zo goed mogelijk te kunnen helpen. Een maatschappelijk doel waar we onze expertise graag voor inzetten!

cvb laptop
cvb mobiel
cvb mobiel
cvb laptop

De structuur

De structuur van de nieuwe website is zo ingericht dat het aangaan van een gesprek centraal staat. Op deze manier kan het CVB haar klanten effectief informeren en helpen. Kortom, de website is gefocust op het informeren én het activeren van de bezoeker.

Tijdens het ontwikkelen van de website konden we al rekening houden met het SEO traject dat zou volgen op de livegang. De structuur dient daarom het doel van de website, maar er is ook rekening gehouden de vindbaarheid. Een groot voordeel waar CVB nu de vruchten van plukt.

cvb logo

Het proces van deze website

CVB vond het belangrijk dat hun unieke karakter en hun brede aanbod van behandelingen zo duidelijk mogelijk gecommuniceerd wordt. Om dat te bereiken hebben we bij aanvang veel tijd besteed aan het onderzoek naar de sitestructuur. Na oplevering zijn we continu bezig met het verbeteren van de vindbaarheid van de website om zoveel mogelijk mensen een antwoord te kunnen geven op de vraag waar zij mee zoeken.

Wireframing
3 weken
UX/UI Design
4 weken
Development
3 weken
Doorontwikkeling
Oneindig

Wil je een keer samen sparren?

Vraag het Joost
Joost Bakkers, eigenaar van LiNC

    Andere cases

    Zij optimaliseren productieprocessen, wij websites. Wat een match!

    Lees meer
    Het Scheepens logo

    Scheepens bestaat dit jaar 50 jaar. Al 50 jaar werken zij aan (reclame) campagnes, on- en offline uitingen voor de meest uiteenlopende klanten en zijn zij on the MOVE om alle ontwikkelingen bij te houden.

    Lees meer
    De mobiele weergave van de homepagina van Scheepens MOVE
    Desktop weergave van de Scheepens MOVE website

    Wij maakten de website voor de eerste 100% biologisch afbreekbare hagelpatroon.

    Lees meer

    Dé Duitse specialist in keukens met stenen werkbladen, daar hoort een chique website en goede online marketing bij!

    Lees meer
    Het Wolter Wolthers logo

    In een oude burgemeesterswoning in Groningen vind je 'discotempel' Wolter Wolthers. Wij mochten voor hen een nieuwe website ontwerpen en technisch realiseren.

    Lees meer
    Visuele weergave van een mobiele event pagina op de Wolter Wolthers website

    Voor iedereen die nét dat beetje meer wil is er Con Questa.

    Lees meer

    Een toffe website voor een revolutionair product.

    Lees meer
    De homepagina: Het resultaat van de website ontwikkeling van greeniuz
    Het libretica logo

    Librética is een online leeromgeving voor studenten en docenten. Studenten die naast hun lessen Spaans graag nog extra lesmateriaal willen, kunnen terecht op het nieuwe platform Librética.

    Lees meer
    Mobiele weergave van de libretica website
    de desktop weergave van de homepagina van de libretica website
    VLC & Partners

    Of we een werken-bij site voor VLC & Partners konden maken? Die uitdaging gingen we natuurlijk graag aan!

    Lees meer
    De homepagina van VLC & Partners. De website is gemaakt door marketingbureau Tilburg LiNC

    Een doelgerichte website voor dé leverancier van maskeerproducten. Schilders en stukadoors weten nu nog beter wat ze nodig hebben!

    Lees meer